O Doutor António Cândido de Oliveira, Professor Catedrático Jubilado da Universidade do Minho e investigador do JusGov, irá participar no XIII Coloquio Luso-Español de Profesores de Derecho Administrativo: Instrumentos Jurídico-Administrativos de Cooperación entre España y Portugal en la Gestión de los Recursos Naturales, que se realizará nos dias 26 e 27 de outubro de 2018, na Universidade de Santiago de Compostela e na Universidade da Corunha, respetivamente.

No dia 27 de outubro, a partir das 10h30, irá decorrer a quarta sessão do evento dedicada ao tema: Reflexiones Conclusivas sobre la Cooperación Transfronteriza en la Gestión de Recursos Naturales, com moderação de António Cândido de Oliveira e Manuel Rebollo Puig.

Ver programa.

24 de Outubro, 2018